facebook-24 vkontakte-24 youtube-24 googleplus-24 twitter-24 twitter-24
Понеділок 23 липня 2018

У Житомирі відбулись громадські обговорення щодо встановлення вартості проїзду в електротранспорті

Відповідний проект рішення виконкому передбачає підвищення вартості разової поїздки в тролейбусах та трамваї з двох до трьох гривень. Економічні розрахунки, проведені в трамвайно-тролейбусному управлінні та перевірені департаментом економічного розвитку міськради, містять більші цифри – чотири гривні п'ять копійок, якщо брати до уваги всіх пасажирів і надану в повному обсязі субсидію на перевезення пільговиків і більше десяти гривень, якщо за розрахункову базу брати лише платних пасажирів. На сьогодні три гривні – це сподівання вирішити принаймні одну серйозну проблему – нестачу водіїв, каже директор Житомирського ТТУ Андрій Нечуйвітер:

"На сьогоднішній день на ТТУ працює 180 водіїв. І нам не вистачає ще десяту частину, 17-20 чоловік. Для того, щоб забезпечити графіки ті, які існують, а не ті, які б ми хотіли зробити. У нас немає іншої мотивації для водіїв, як підняти заробітну плату. На сьогоднішній день заробітна плата водія третього класу починається від п'яти тисяч. Мінус відрахування – це його зарплата. З цього місяця ми плануємо підняти зарплату мінімальну до семи тисяч гривень".

Аби проілюструвати ситуацію на підприємстві, наведемо кілька цифр, наданих під час громадських слухань начальником планово-економічного відділу ТТУ Валентиною Таможською: в минулому році з усієї кількості перевезених пасажирів 63 % були пільговиками і лише 37 % - платили за проїзд. Виручка підприємства в 2016 році склала 30,1 мільйона гривень, з міського бюджету отримали 60,3 мільйона. А в цьому році лише за електроенергію необхідно сплатити понад 39 мільйонів. Представники громадськості, які виступали під час слухань, в цілому не заперечували проти підвищення вартості проїзду. Зауваження висловлювали щодо роботи електротранспорту взагалі:

"Трамвайно-тролейбусному управлінню також необхідно зробити велику роботу по наведенню порядку в русі тролейбусів: щоб у вечірній час були тролейбуси, щоб "пачками" по вулиці Київській по два по три тролейбуси не ходило. Щоб графіки були розраховані так, щоб не виходило так, що, наприклад, їде тролейбус п'ятнадцятий, а за ним – одиничка напівпорожня, тому що п'ятнадцятий забирає пасажирів. Якість обслуговування – щоб в тролейбусах була чистота", – висловив своє бачення Павло Антонюк.

Презентували під час слухань і проект подальшого запровадження електронного квитка в електротранспорті – шляхом збільшення кількості пакетів послуг, крім класичного місячного проїзного квитка. Остаточне рішення щодо підвищення вартості проїзду та встановлення видів та вартості проїзних квитків прийматиме виконком міської ради.

ОНЛАЙН

Останні повідомлення

Доброго дня.Хочемо привітати нашу любу донечку,Зу ик Мирослава з її 8-ми річчям,по.. .
Вівторок, 03 липня 2018
Привiт Д/Ж.Менi 33 роки шукаю Д/Ж для с/в i iнт/в.Д/Ж звонiть не пожалiете.м .Козятин.Вi .об...
П'ятниця, 29 червня 2018
поздравляе мо з днем народженя мама козаченко ольга
Середа, 27 червня 2018

Надіслати повідомлення